Branding

Om on- en offline trefzeker te zijn, wil je op een positieve manier indruk maken. Wij zorgen ervoor dat jij een stevig merk neerzet dat visueel van het scherm spat!

Merkidentiteit bepalen

Om tot een uniek en onderscheidende branding te komen beginnen we met een gedegen (markt)onderzoek. Daarnaast sparren we hierover tijdens verschillende brainstormsessies en nemen we interviews af bij het personeel van de organisatie. Het personeel maakt namelijk de organisatie vinden wij. Als we de merkidentiteit hebben bepaald, kunnen we verder in het proces van branding.

Merk karakterisere

Als we de merkidentiteit hebben bepaald, gaan we het merk karakteriseren. Waarom we een merk karakteriseren? Mensen nemen beslissingen op emoties. Iedereen brengt een boodschap op een andere manier over. Door het merk te karakteriseren is het duidelijk hoe de organisatie zich wil profileren, zowel intern als extern. We doen dit o.a. aan de hand van de 12 Archetypen van meneer Jung.

Een pakkende (re)branding

De branding van een organisatie is de basis van het online succes. We zorgen dat jouw merkidentiteit wordt vertaald naar een aansluitende huisstijl. Zo houden we rekening met de psychologie achter verschillende kleuren, de vormentaal en lijnen. Uiteindelijk leveren we naast een uniek logo en icoon een complete huisstijl op waarmee we optimaal kunnen beginnen aan de volgende fase: het user experience design.

contact.app

Het complete plaatje voor jouw ondernemening

Bij Spesh zorgen wij er voor dat je een compleet pakket krijgt. Zo krijg je naast een logo, huisstijl en visitekaartjes ook een online brandbook.

Lees onze successen

Drenthe Hikes

Interactieve wandel- of fietsbeleving in het Drentse landschap

FarmFest Summerfestival

Rebranding van hét festival van zuidoost-Friesland!